Kategorie
Regulamin
I. Informacje o firmie
1. Właścicielem sklepu jest firma
Klub Edukacyjny ABC Beata Łubiarz
ul. Poznańska 31
20-731 Lublin
NIP: 946 236 13 75
Powyższy adres jest także adresem korespondencyjnym firmy.
Wszelkie wpłaty należy kierować na konto firmowe: 47 1140 2004 0000 3102 7733 8958
Obsługa klienta:
Beata Łubiarz tel. 698 663 863
e-mail: doradztwo.chustowe@gmail.com
II. Przyjmowanie zamówień
- Zamówienia o wartości poniżej 100 PLN będą realizowane tylko w przypadku wybrania opcji płatności przelewem.
- Zamówienia mogą Państwo składać bezpośrednio na naszej stronie internetowej www.chusty.shoppy.pl
- Wszystkie podane ceny towarów w sklepie są cenami brutto.
- Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura, która jest dowodem sprzedaży.
- Zamówienie będzie potwierdzane przez pracownika sklepu telefonicznie bądź e-mailem.
- Zamówienie, które z powodu braku kontaktu z zamawiającym nie będzie mogło być potwierdzone w ciągu 3 dni roboczych od jego otrzymania, zostaje anulowane.
- Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia przypadku braku możliwości jego realizacji lub w innych uzasadnionych przypadkach po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający dokonał przedpłaty, wówczas wpłacona kwota zostanie zwrócona Zamawiającemu w ciągu 7 dni od dnia anulowania zamówienia.
- Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez sklep, dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy sklepem www.chusty.shoppy.pl i zamawiającym
- Jeźeli Zamawiający chciałby wycofać zamówienie, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy (doradztwo.chustowe@gmail.com).
III. Sposoby płatności
- Podane ceny wszystkich oferowanych produktów w naszym sklepie są cenami brutto.
- Można u nas bezpiecznie zapłacić za towar na 3 sposoby
- Kurierowi przy odbiorze
- przelewem na konto
- osobiście gotówką przy odbiorze.
IV. Warunki dostawy
- Dostawy realizujemy na terytorium całego kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Istnieje możliwość odbioru osobistego towaru w siedzibie firmy po uprzednim umówieniu się na termin odbioru.
- Ponieważ nie wszystkie produkty znajdują się na naszym magazynie, to na czas realizacji zamówienia składa się realizacja zamówienia przez obsługę sklepu i hurtownika (w zależności od produktu do 14 dni roboczych*) + czas dostarczenia przesyłki (za zwyczaj 1-2 dni robocze).
- W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia w tym czasie z przyczyn od nas niezależnych, skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
- Aktualny status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie.
- Jeżeli chwilowo brakuje niektórych produktów do skompletowania całości zamówienia, po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu, istnieje możliwość podzielenia zamówienia na dwie części i wcześniejszej wysyłki produktów dostępnych "od ręki". Jednak w takiej sytuacji, do każdej przesyłki naliczany jest oddzielnie koszt wysyłki. Istnieje również możliwość usunięcia z zamówienia brakujących produktów i zrealizowania pozostałej części zamówienia. Uwaga! Jeżeli zamówienie w pierwotnej formie było objęte darmową dostawą, a po modyfikacji nie spełnia już warunków bezpłatnej dostawy, do zamówienia doliczany jest automatycznie koszt wysyłki.
V. Koszty wysyłki na terytorium Polski
- Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Koszt wysyłki widoczny jest po włożeniu produktów do koszyka.
- Zamówienia powyżej 120 PLN wysyłamy na nasz koszt.
- W przypadku odbioru własnego towaru w siedzibie firmy (po wcześniejszym potwierdzeniu dostępności wszystkich zamówionych produktów) Kupujący nie ponosi kosztów związanych z wysyłką niezależnie od zawartości i wartości zamówienia.
VI. Wysyłka poza terytorium Polski
- Koszty wysyłki zagranicznej są określane indywidualnie dla poszczególnych zamówień w zależności od kraju docelowego, wagi przesyłki oraz możliwości wysłania zamówionych produktów w jednej paczce.
- Prosimy o kontakt w sprawie kosztów wysyłki przed złożeniem zamówienia
VII. Rabaty
- Na chwilę obecną nie prowadzimy akcji rabatowej.
VIII. Negocjacja cen
- W sklepie istnieje możliwość negocjacji cen (tylko dla użytkowników posiadających swoje konto w naszym sklepie).
- Jeśli znajdziecie Państwo oferowany przez nas towar w lepszej cenie, prosimy o kontakt i podanie informacji (linka do produktu w innym sklepie) gdzie cena jest niższa. Postaramy się zaoferować korzystniejsze warunki cenowe.
- Negocjacje cenowe możliwe są tylko poprzez e-mail: doradztwo.chustowe@gmail.com . W e-mailu prosimy podać swoją nazwę użytkownika i linka do produktu w lepszej cenie. W tytule wiadomości prosimy podać informację, że wiadomość dotyczy negocjacji cen.
- Podczas określania cen konkurencji uwzględniane są koszty przesyłki kurierskiej.
- Po negocjacjach prosimy o dokonanie zakupu w naszym sklepie (produkt w normalnej cenie). W komentarzu do zamówienia prosimy napisać: „Cena była negocjowana. Ustalono cenę: x PLN„.
- Przy realizacji zamówienia koszt produktu zostanie odpowiednio obniżony.
IX. Zwrot towaru
- Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 o ochronie praw konsumentów gwarantujemy Państwu prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Zwroty towarów przyjmowane są wyłącznie na adres firmy widoczny na górze tej strony. Zwrot należności za zwrócone towary nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Państwa konto bankowe. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
X. Reklamacje
- W chwili odbioru towaru od kuriera kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan opakowania przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania lub taśmy zabezpieczającej należy jak najszybciej skontaktować się pracownikiem sklepu kangurkowo.pl.
- Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu chusty.shoppy.pl są fabrycznie nowe i objęte rękojmią na wady ukryte oraz roczną gwarancją. Dla niektórych produktów okres gwarancji może być dłuższy niż 1 rok. Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego w terminie 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru.
- Jeżeli stwierdzą Państwo wadę ukrytą, bądź uszkodzenie towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami e-mailem: doradztwo.chustowe@gmail.com w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
- Podstawę do reklamacji stanowi dowód zakupu oraz karta gwarancyjna w przypadku artykułów objętych gwarancją producenta.
XI. Ochrona danych osobowych
- Zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych" z dnia 29 sierpnia 1997 roku, zobowiązujemy się do ochrony Państwa danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą mają Państwo prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania lub żądania usunięcia z naszej bazy danych.
XII. Postanowienia końcowe
- Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep oraz zamawiającego umowy kupna – sprzedaży, treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia zamówienia
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego, a w ekstremalnych sytuacjach sprawy sporne rozstrzygnie sąd. Niemniej jednak, wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sklepem Kangurkowo.pl a Klientami zawsze rozstrzygane będą w pierwszej kolejności na drodze polubownego rozwiązania
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na postanowienia i informacje zawarte w powyższym regulaminie
- Sklep chusty.shoppy.pl i wszystkie zamieszczone w nich informacje są własnością firmy FHU CONSTRUCT Tomasz Cichy z siedzibą w Katowicach lub pozostają w jej dyspozycji.
Prosimy także o zapoznanie się z informacjami zawartymi w politye prywatnosci
Kopiowanie zdjęć i treści znajdujących się na stronie jest zabronione.
* Jeśli nie mamy produktu na magazynie, a czas dostawy okaże się dłuższy niż 14 dni, poinformujemy Cię o tym. Nie dotyczy to produktów, których czas dostawy jest standardowo dłuższy niż 14 dni.