Rejestracja Zaloguj się

I. Informacje o firmie

1. Właścicielem sklepu jest firma

Klub Edukacyjny ABC Beata Łubiarz

ul. Poznańska 31

20-731 Lublin

NIP: 946 236 13 75

Powyższy adres jest także adresem korespondencyjnym firmy.

Wszelkie wpłaty należy kierować na konto firmowe: 47 1140 2004 0000 3102 7733 8958 

Obsługa klienta:

Beata Łubiarz tel. 698 663 863

e-mail: doradztwo.chustowe@gmail.com

II. Przyjmowanie zamówień

  1. Zamówienia o wartości poniżej 100 PLN będą realizowane tylko w przypadku wybrania opcji płatności przelewem.
  2. Zamówienia mogą Państwo składać bezpośrednio na naszej stronie internetowej www.chusty.shoppy.pl
  3. Wszystkie podane ceny towarów w sklepie są cenami brutto.
  4. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura, która jest dowodem sprzedaży.
  5. Zamówienie będzie potwierdzane przez pracownika sklepu telefonicznie bądź e-mailem.
  6. Zamówienie, które z powodu braku kontaktu z zamawiającym nie będzie mogło być potwierdzone w ciągu 3 dni roboczych od jego otrzymania, zostaje anulowane.
  7. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia przypadku braku możliwości jego realizacji lub w innych uzasadnionych przypadkach po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający dokonał przedpłaty, wówczas wpłacona kwota zostanie zwrócona Zamawiającemu w ciągu 7 dni od dnia anulowania zamówienia.   
  8. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez sklep, dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy sklepem www.chusty.shoppy.pl i zamawiającym
  9. Jeźeli Zamawiający chciałby wycofać zamówienie, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy (doradztwo.chustowe@gmail.com).

III. Sposoby płatności

  1. Podane ceny wszystkich oferowanych produktów w naszym sklepie są cenami brutto.
  2. Można u nas bezpiecznie zapłacić za towar na 3 sposoby 
    1. Kurierowi przy odbiorze
    2. przelewem na konto
    3. osobiście gotówką przy odbiorze.

IV. Warunki dostawy

  1. Dostawy realizujemy na terytorium całego kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  2. Istnieje możliwość odbioru osobistego towaru w siedzibie firmy po uprzednim umówieniu się na termin odbioru.
  3. Ponieważ nie wszystkie produkty znajdują się na naszym magazynie, to na czas realizacji zamówienia składa się realizacja zamówienia przez obsługę sklepu i hurtownika (w zależności od produktu do 14 dni roboczych*) + czas dostarczenia przesyłki (za zwyczaj 1-2 dni robocze).
  4. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia w tym czasie z przyczyn od nas niezależnych, skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
  5. Aktualny status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie.
  6. Jeżeli chwilowo brakuje niektórych produktów do skompletowania całości zamówienia, po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu, istnieje możliwość podzielenia zamówienia na dwie części i wcześniejszej wysyłki produktów dostępnych "od ręki". Jednak w takiej sytuacji, do każdej przesyłki naliczany jest oddzielnie koszt wysyłki. Istnieje również możliwość usunięcia z zamówienia brakujących produktów i zrealizowania pozostałej części zamówienia. Uwaga! Jeżeli zamówienie w pierwotnej formie było objęte darmową dostawą, a po modyfikacji nie spełnia już warunków bezpłatnej dostawy, do zamówienia doliczany jest automatycznie koszt wysyłki.

V. Koszty wysyłki na terytorium Polski

  1. Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. 
    1. Koszt wysyłki widoczny jest po włożeniu produktów do koszyka. 
    2. Zamówienia powyżej 120 PLN wysyłamy na nasz koszt.
  2. W przypadku odbioru własnego towaru w siedzibie firmy (po wcześniejszym potwierdzeniu dostępności wszystkich zamówionych produktów) Kupujący nie ponosi kosztów związanych z wysyłką niezależnie od zawartości i wartości zamówienia.

VI. Wysyłka poza terytorium Polski

  1. Koszty wysyłki zagranicznej są określane indywidualnie dla poszczególnych zamówień w zależności od kraju docelowego, wagi przesyłki oraz możliwości wysłania zamówionych produktów w jednej paczce.  
  2. Prosimy o kontakt w sprawie kosztów wysyłki przed złożeniem zamówienia

VII. Rabaty

  1. Na chwilę obecną nie prowadzimy akcji rabatowej.

VIII. Negocjacja cen

  1. W sklepie istnieje możliwość negocjacji cen (tylko dla użytkowników posiadających swoje konto w naszym sklepie).
  2. Jeśli znajdziecie Państwo oferowany przez nas towar w lepszej cenie, prosimy o kontakt i podanie informacji (linka do produktu w innym sklepie) gdzie cena jest niższa. Postaramy się zaoferować korzystniejsze warunki cenowe.
  3. Negocjacje cenowe możliwe są tylko poprzez e-mail: doradztwo.chustowe@gmail.com . W e-mailu prosimy podać swoją nazwę użytkownika i linka do produktu w lepszej cenie. W tytule wiadomości prosimy podać informację, że wiadomość dotyczy negocjacji cen. 
  4. Podczas określania cen konkurencji uwzględniane są koszty przesyłki kurierskiej. 
  5. Po negocjacjach prosimy o dokonanie zakupu w naszym sklepie (produkt w normalnej cenie). W komentarzu do zamówienia prosimy napisać: „Cena była negocjowana. Ustalono cenę:  x PLN„.
  6. Przy realizacji zamówienia koszt produktu zostanie odpowiednio obniżony.

IX. Zwrot towaru

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 o ochronie praw konsumentów gwarantujemy Państwu prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki.  
  2. Zwroty towarów przyjmowane są wyłącznie na adres firmy widoczny na górze tej strony. Zwrot należności za zwrócone towary nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Państwa konto bankowe. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

 X. Reklamacje

  1. W chwili odbioru towaru od kuriera kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan opakowania przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania lub taśmy zabezpieczającej należy  jak najszybciej skontaktować się pracownikiem sklepu kangurkowo.pl. 
  2. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu chusty.shoppy.pl są fabrycznie nowe i objęte rękojmią na wady ukryte oraz roczną gwarancją. Dla niektórych produktów okres gwarancji może być dłuższy niż 1 rok. Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego w terminie 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru. 
  3. Jeżeli stwierdzą Państwo wadę ukrytą, bądź uszkodzenie towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami e-mailem: doradztwo.chustowe@gmail.com w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
  4. Podstawę do reklamacji stanowi dowód zakupu oraz karta gwarancyjna w przypadku artykułów objętych gwarancją producenta.

XI. Ochrona danych osobowych

  1. Zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych" z dnia 29 sierpnia 1997 roku, zobowiązujemy się do ochrony Państwa danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą mają Państwo prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania lub żądania usunięcia z naszej bazy danych.

XII. Postanowienia końcowe

  1.  Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep oraz zamawiającego umowy kupna – sprzedaży, treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia zamówienia
  2.  W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego, a w ekstremalnych sytuacjach sprawy sporne rozstrzygnie sąd. Niemniej jednak, wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sklepem Kangurkowo.pl a Klientami zawsze rozstrzygane będą w pierwszej kolejności na drodze polubownego rozwiązania
  3.  Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na postanowienia i informacje zawarte w powyższym regulaminie
  4.  Sklep chusty.shoppy.pl i wszystkie zamieszczone w nich informacje są własnością firmy FHU CONSTRUCT Tomasz Cichy z siedzibą w Katowicach lub pozostają w jej dyspozycji.

Prosimy także o zapoznanie się z informacjami zawartymi w politye prywatnosci

Kopiowanie zdjęć i treści znajdujących się na stronie jest zabronione.

* Jeśli nie mamy produktu na magazynie, a czas dostawy okaże się dłuższy niż 14 dni, poinformujemy Cię o tym. Nie dotyczy to produktów, których czas dostawy jest standardowo dłuższy niż 14 dni.